Post by tuiboodrentsima on Mar 5, 2022 1:58:50 GMT -4
------------------------------------------
▶▶▶▶ Pilekrig ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Pilekrig IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ aktiver gudsmodus ▞▞▞
▞▞▞ Pilekrig 2022 version ▞▞▞
Det er som om jeg er en konge
Den er fin, men litt treg å starte
Litt repeterende etter 100 etapper
Arrow War 角色扮演 elth
Det var moro i et minutt, men så blir det kjedelig.
Dårlig at det ikke er bra, ikke installer det
Flott forsvarsspill.
Best av alle hvite spekkklatter
det kan yuos noen moding
1ikke mange annonser som andre spill betyr at de dessverre ikke får mye betalt 2:mange mennesker elsker dette spillet 3 det er bra å spille når du kjeder deg
wow
Fint spill for moro skyld👌🏽😊😊
Virkelig bra spill
Men anstendig start Så snart du slår nivå 10 begynner du å få tvangsannonser. Alle spill med tvungne annonser som ikke kan hoppes over, avinstalleres automatisk for meg. Beklager
Kjedelig spilling
Idk det er greit, jeg liker det for dagen mabey selv i måneder ÅR TONSSSS og ja idk det er et ganske enkelt spill, og det jeg liker er at du kan få sååååå mange våpen og folk og folk skyter de en ikke skyter jeg liker hvordan du har ditt eget valg til alt, og ja, dette er et fantastisk spill takk!!!!!!
Bra, men hvis ingen annonser ville være 5 stjerner, er 100% også fortryllende vanskelig
Edit: Fortsatt ikke dårlig, men kan bruke små ting som kan gjøre det bedre som en autostarter for fangehull eller hvis du ønsker å komme deg raskt forbi bølger som den automatisk starter nivået for deg og i innstillinger kan du endre hvor raskt telleren er før den starter også en automatisk fuser for piler og runer fordi det tar ganske tid å bare smelte dem alle sammen, og jeg vet hvor langvarig og vanskelig det er å kode oppdateringer for at en spilltrening skal være en selv, så ta deg tid til denne
10 av 10
Ærlig talt er spillet ganske morsomt. Jeg koste meg helt til jeg møtte tvangsannonser.
Morsomt spill men annonse etter annonse.
화살 키우기 롤플레잉 hiax
Lobe Dette spillet
Custom Skin Creator Minecraft Забава pga
Bra spill kan anbefales
moro så langt, hyggelig tid morder
WAVE 33 ER UMULIG
Arrow War Rol ijro etiladigan zywp
Jeg synes dette spillet er veldig gøy, men de gjør det veldig komplisert, og du kan egentlig ikke gjøre så mye, det er begrenset
Perang Panah RPG xqv
Dette er et fint spill når du ikke har noe å gjøre, men kan du gi meg en god pil? jeg trenger det virkelig. bra spill
Morsom god statistikkmanipulasjon
har en betalingsmur, men moro
Spillet er morsomt, men det blir raskt en grindfest, som ødelegger spillopplevelsen. Hver ting krever oppgraderinger, hver oppgradering trenger gull, krystaller eller rubiner, og jo mer du går videre, jo verre blir det. Det og nå og da tvinger det frem en annonse på deg.
Det er bra at jeg ikke er veldig heldig med trekningene, og det er pent
Invester litt tid og invester deretter penger for å kunne passere
ok, så her vil jeg bare si at dette er et flott spill, men gullmalmen er som å misbruke fordi det gir 9k+ for nybegynnere, det er mye for dem, men det er bra, jeg gir 4-stjerner
Bra app og derp er bedre
Det er bra, men det er vanskelig for meg og noen spillere, men det er morsomt og interessant.
Arrow War Rol Oyunu jzdz
Standard
Jeg er ny proff og jeg fikk den røde romvesenspilen og jeg er rik
Flott og enkel, flott måte å kaste bort tid når du venter eller går ombord. Spesielt når du lager mat